Arif Susam Resmi Web Sitesi | Arif susam dinle, arif susam sözleri, arif susam albümleri, arif susam şarkıları, arif susam resimleri
Arif susam resmi web sitesi, arif susam dinle, arif susam sözleri, arif susam albümleri, arif susam şarkıları, arif susam resimleri


Arif Susam Ziyaretçi Defteri                                                  Mesaj yazmak ister misin?
 

slm
arif baba seni çok seviyorum ya ben 24 yaşındayım her gün senin şarkılarını dinliyorum arif baba imzalı resmin yollıyabilirimisnin nolur SENİ ÇOK SEVİYORUM ALEMİN TEK KRALISIN. 
hakan tüz ()  (10/30/2009)
 
Sizi ve eserlerinizi çok seviyorum
Öncelikle sizin gibi bir sesi bizlere kazandıran yüce tanrıma duacıyım sevgili Arif bey sizlerin 15 yşından beri hayranınızım bu kadife sesinizi dinlemek mükemmel birsey sizleri canlı dinlemek fırsatım olmadı ama istanbul da
nerede cıktığınızı bidiririrseniz sizi canlı dinlemeyi cok isterim saygılarımla

Özkan Alço 
Özkan Alço ()  (10/29/2009)
 
bir hayranı
Saygıdeğer Arif bey o kadar güzel şarkılarınız varki,ve o kadar güzel
okuyorsunuzki.Sizi dinlerken inanın hatıralarım ve geçmişte yaşadığım güzel anılar aklıma gelmekte.hemen hemen bütün albümleriniz bende mevcut.Sizin gibi değerli sanatçılarımıza başarı dileğiyle.Sizin eskisi gibi albümünüzü almak istiyorum.O güzel şarkılarınızı tekrar dinlemek dileğiyle.

Saygılarımla Nevzat Karadağ-AYDIN 
nevzat karadağ ()  (10/28/2009)
 
Arif Susam
Baba senden artık eskı sarkılarının yenı versıyonu alan bır nostalji albumu beklıyoruz.kımbılır nekadar çok satacaktır. 
emrah özen ()  (10/28/2009)
 
Eskimeyecek bir değersiniz....
Her parçanız ayrı bir güzel. Her çalgınız ayrı bir sen sizi dinleme onur verici. Şarkılarınız eskimedi bu güne kadar bundan sonrada hiç eksilmeyecek.. 
Metehan Vurgun.... ()  (10/28/2009)
 
geç fark ettim
sevgili ARİF abiyi çok geç fark ettiğimi düşünüyorum.efendi,olgun bir insan olan Arif abiyi ekranlarda görmek, izlemek istiyoruz.şimdi geç kalmışlığımın telafisini vermeye çalışıyorum.İMKANSIZ isimli parçayı çoooook seviyorum.ARİF abiye içten ve sevgi dolu selamlarımı yolluyorum BURSA'dan.

herkese selamlar saygılar 
samet topsever ()  (10/27/2009)
 
slm ARİF ABİ
SENİN ŞARKILARINLA BÜYÜMÜŞ BİRİSİ OLARAK SENİ ÇOK SEVİYORUM YENİ ALBÜM YAPSAN BİZ HAYRANLARINI ÇOK SEVİNDİRİRSİN ALANYADAN SELAMLAR  
münire yılmaz ()  (10/27/2009)
 
Özledik
Neden hic cikmiyorsununuz kayboldunuz,sizi cok özledik hep sizin sarkilarinizla buyüdük ve sizin sarkinizla asik oldum ben. lütfen sizi cok seviyorum.benim bilgisayarim yoktu yeni aldim daha. sizin sayfaniza girdim demin dinlledim agladim. Ne güzeldi aglamak iyi geldi o sarkilarl ve inanin bu yazdigimi göz yaslarim`lan yaziyorum lütfen lütfen cikin ortaya. sizi cok seviyorum  
Nurhan ()  (10/26/2009)
 
o bambaşka
Arif abi seni anlatmaya dilim varmıyor.kelimeler yetersiz.25 yaşındayım 10 yıldır seni dinliyorum ve hiç bıkmadan usanmadan.seni canlı dinlemeyi öyle çok istiyorum ki...kayseriliyim burada bi program yapsanızda ben ölmeden görsem...ama biliyorum sizi dinlemeden ölmücem...sen bambaşkasın...en içten saygılarımla...  
emin kösem ()  (10/24/2009)
 
sitem
Arif abi ekranlara küstünmü 
doğukan demir ()  (10/24/2009)
 
« geri   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89  [90]  91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129   ileri »
 

 

   
 

Web Site Tasarımı KurumsalNET Web Design

Web Site Aç