Arif Susam Resmi Web Sitesi | Arif susam dinle, arif susam sözleri, arif susam albümleri, arif susam şarkıları, arif susam resimleri
Arif susam resmi web sitesi, arif susam dinle, arif susam sözleri, arif susam albümleri, arif susam şarkıları, arif susam resimleri


Arif Susam Ziyaretçi Defteri                                                  Mesaj yazmak ister misin?
 

SÜPER
BÜYÜK HAYRANINIZ ARİF ABİ SÜREKLİ ŞARKILARINI DİNLİYORUZ. 
GÖKSEL GÜRLER ()  (7/24/2009)
 
slm arif susama
şimdiye kadar en güzel dinlediğim şarkı arif susamın veda gecesi şarkısı ben aşık olduğumda hep o şarkıyı dinliyordum dinlemeye de devam ediyom tek kelimeyle muhteşem sin arif usta başarıların devamını dilerim 
mehdi uyar ()  (7/23/2009)
 
merhaba
abi seni çok dinliyorum.acayip hayranınım.bir defasında sen sahnedeyken arkadaşlarım cebine cep telefonunu koydular,bende kendi cebimden seni canlı dinledim.sen bitanesin abi. 
ulaş yalçın ()  (7/22/2009)
 
saygılar
arif abi seni cok seviyorum şarkılarını cok begenıyorum.sensiz hergece şarkısı. benım için çok önemli bir anlamı var iyki varsın abii. 
kerim inanç ()  (7/21/2009)
 
Ne varsa eskilerde var!!!
Merhabalar! Dedim ya ne varsa eskilerde var. Şimdi gençlerin dinledikleri müziklere bakıyorsunuz da ne duygu var ne his ne söz ne de anlam. Hepsi boş, hepsi lay lay lom. Ben öğretmenim. Bir kaç önce lisede sınıfta Mahsuni Şerif'ten bahsetmeye çalıştım. Daha önce hiç duymadıklarını söylediler. Hele bir tanesi ne dese beğenirsiniz. ''O kim hocam, yoksa yeni bir DJ mi?'' Bir cevap veremedim. Siz ne derdiniz benim yerimde olsaydınız...  
Kemal ISLAK ()  (7/21/2009)
 
Arif Susam
arıf susamı bana abım tavsıye ettı bagımlı oldum ne sarkıları var ama  
mehmet aydoğmuş ()  (7/21/2009)
 
saygılar
slm abıcım senın hayranınım arıf abı senın bı tane şarkın var HEP SENİN İÇİN diye o şarkının bende anlamı cok buyuk yerı var abı ıykiı bu şarkıyı bestelemişsin arif abı senı severek dınlemekteyım ve gelecekte cocuklarıma da senın şarkılarını aşılıycam arif abı sana hayatta başarıların devamını dılıyorum....... saygılarımla... 
ali özkan ()  (7/20/2009)
 
arif susam
arif abi seni tv de görmek isterim yeni bir kaset çıkarmanızı istiyorum seisinizi çok beğeniyorum böyle bir ses yok kırdım dostlarımı ve kader utansın şarkılarınızı beğeniyorum sesinize yorumunuza sağlık 
Ali Böke ()  (7/20/2009)
 
CANLI
ARİF BEY SİZİ TV LERDE SIK GÖRMEK İSTİYORUZ.MESELA ''KENDİME HAYRIM YOKKİ'' İSİMLİ ŞARKINIZDAKİ SAUND UNUZLA YORUMUNUZLA MÜZİK TEN BİRAZ ANLAYANLAR SİZİN NE OLDUĞUNUZU BİR GÖRSÜN
SAYGILARIMLA 
Hüseyin Sakarya ()  (7/17/2009)
 
SAYGILAR
SLM ABİCİM SEVMEYİ SEVİLMEYİ SİZ TAVERNACILAR ÖGRETTİNİZ SİZİN SARKILARANIZLA SEVDİK SİZİN ŞARKILARINIZLA AGLADIK VE OYNADIK EĞLENDİK SİZLERDEN BASKA KIMSELER GELEMEZ SIZLERIN ARDINDAN YENİ DOLU DOLU ŞARKILARINIZI VE BESTELERİNİZİ BEKLİYORUZ SABIRSIZLIKLA SAYGILARIMLA 
ALPER TOLAMAN ()  (7/16/2009)
 
« geri   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99  [100]  101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129   ileri »
 

 

   
 

Web Site Tasarımı KurumsalNET Web Design

Web Site Aç